קורסי העשרה שכדאי לכל סטודנט לקחת במקביל ללימודים

סטודנטים רבים נוהגים לקחת קורסים במקביל ללימודים.

בעיני רבים הדבר נראה תמוה שכן סטודנטים עסוקים בלמידה כל היום, מדוע לקחת קורסים נוספים מעבר לקורסי הלימודים ולשלם עליהם בנפרד?

סטודנטים מסבירים שיש לכך כמה סיבות:

סיבה אחת היא ללמוד משהו שבאמת אוהבים ולהעשיר את הידע.

סיבה נוספת היא ניצול הזמן, מדובר על תקופה בה בדרך כלל עובדים במשרות חלקיות שמתאימות ללימודים ולכן יש את הפנאי להירשם לקורס העשרה. 

סיבה שלישית ללקיחת קורסי העשרה במקביל ללימודים היא שסטודנטים רבים לומדים קורסים קצרים, מתחברים אליהם ואף עובדים בתחום הנלמד בקורס במהלך הלימודים שלהם.

כך, גם למדו קורס שהעשיר להם את הידע והיווה להם עניין וגם הצליחו למנף אותו להכנסה צדדית בזמן הלימודים.

רבים מציינים שגם לאחר הלימודים המשיכו לעבוד בעבודות הללו ובעצם קורס אחד בנה להם את הקריירה ולא התואר אליו למדו שנים.

ישנם סוגים רבים של קורסי העשרה, כל אחד בתחום דעת אחר.
חשוב לציין שלפני שבוחרים קורס העשרה צריך לבחור קורס שאתם מוצאים בו עניין ומתאים לכם.
צריך לזכור שההרשמה לקורסים מסוג זה היא למטרת הנאה והעשרה וגם ככה אתם נמצאים בעיצומם של לימודים מורכבים באקדמיה לכן כדאי לקחת קורס שתהנו להשתתף בו ותרצו להגיע אליו ולא קורס שיהיה נטל עבורכם.
ישנם קורסים מוכרים יותר בקרב סטודנטים שמטרתם להעשיר את הידע בלימודים האקדמים ובחיים בכלל כגון : קורסי אנגלית, קורס מחשבים, קורס דיגיטל ותוכנות או קורס פוטושופ.

מעבר לקורסים הללו ישנם קורסים שסטודנטים רבים לוקחים לשם ההנאה (ואולי רכישת מקצוע), כמו: קורס אפייה ובישול, קורס הכנת תכשיטים, קורס צילום- תחתיו ניתן לקחת קורסים ממוקדים יותר כמו קורס צילום מזון / קורס צילום אופנה/ קורס צילום הריון ומשפחה וכו'.

איך בוחרים את הקורס המתאים?

לפני שבוחרים קורס העשרה צריך לבחון מה המטרה אותה אנחנו מעוניינים להשיג.

האם אנחנו נרשמים לקורס רק לשם העשרה ויצירת עניין? האם אנחנו מעוניינים להרשם לקורס למטרת מציאת עבודה זמנית בתחום במהלך הלימודים? או האם אנחנו מעוניינים להרשם לקורס למטרת הרחבת הידע בנושא הקשור ללימודים האקדמים שלנו או לקבלה לעבודה- כמו למשל בחירה להרשם לקורס אנגלית/ מחשבים.

יש לציין כי תקופת הלימודים אכן תקופה טובה להרשם בה לקורסים נוספים- מבחינת הזמן הפנוי -סביר שלא תהיה עוד תקופה בה תעבדו במשרות חלקיות, וכן מבחינת יכולת הלמידה- כיוון שאתם נמצאים במסגרת לימודים תובענית והמוח רגיל ללמידה יהיה לכם פשוט יותר לקלוט חומר חדש בקורס העשרה.

השארת תגובה