סיימתם ללמוד הנדסה? כך תבחרו חברת הנדסה מומלצת

בטרם מתחילים את הלימודים ובוחרים מסלול לימודי שעתיד להפוך למקצוע, רבים בוחרים את המקצוע הנלמד ע"פ הזיקה שלהם למקצוע ולעבודה בתחום.
בשנים האחרונות מעבר לזיקה לתחום הלימודי רבים שמים דגש על בחירת מקצוע שיספק להם עתיד כלכלי.
סטודנטים רבים בעלי יכולות גבוהות וזיקה למקצוע בוחרים ללמוד הנדסה שכן התחום בשגשוג מתמיד ועבודה בו נחשבת לבטוחה כלכלית, אך גם כאן מסתתרת החלטה לא פשוטה שכן תחום ההנדסה כולל בתוכו תת תחומים בינהם- הנדסת תוכנה, חומרים, כימיה, ביוטכנולוגיה וכו'.
לאחר שנלקחו ההחלטות ונגמרו שנות הלימודים המפרכות ולא פשוטות, בעת סיום לימודי ההנדסה על הסטודנטים להחליט באיזה חברת הנדסה הם מעוניינים לעבוד.

השיקולים לבחירת חברת הנדסה לעבודה הם רבים.
ראשית,השכר הצפוי בחברה- ככל שהשכר הצפוי בתור מהנדס מתחיל יהיה גבוה יותר כך הסיכוי לבחור בחברה הספציפית יהיה גבוה יותר, באופן כללי מדובר על שכר לא נמוך מלכתחילה אך יש שוני בין החברות בשוק.
שנית, המורכבות שדורש התפקיד- ישנם תפקידים בחברות הנדסה הדורשות בנקאות ופיננסים ואחרים דורשים תעשייה והייטק, בהתאם לכישורים וליכולות של כל בוגר לימודים הוא יבחר חברת הנדסה המומלצת לעבודה עבורו.
גורם שלישי, האם הבוגר מעוניין לעבוד בחברה קטנה או גדולה והאם היא פונה לשוק מקומי או גלובלי?
נציין כי בכל אחד מהגורמים המשפיעים על בחירת חברת הנדסה לעבודה נכלל הגורם הכלכלי, ככל שיש הבדל בין החברות, בין הדרישות שלהן מהעובדים ובגודל החברה כך השכר ישתנה בהתאם.
לכן כדאי לשקול בכובד ראש באיזה חברת הנדסה כדאי לעבוד ומומלצת עבורכם.

ישנן חברות הנדסה רבות בשוק חלקן מוכרות יותר וחלקן פחות.
בעזרת חשיבה מתאימה לאחר סיום הלימודים תוכלו למצוא את החברה הנכונה לכם ביותר לעבודה בהתאם לשאיפות איתן הגעתם ותחומי העבודה שתרצו לעבוד בהם.
תחום ההנדסה הוא בעל ביקוש רב ולכן יש היצע נרחב של משרות בינהן אפשר לבחור את המתאימה עבורכם.
חשוב לזכור! לא כל חברה המתאימה לבוגר אחד תתאים לאחר למרות שלמדו את אותו המקצוע, יש שירגישו בטוחים יותר בחברה קטנה ויש שיעדיפו מיד בסיום הלימודים לצאת אל העולם הגדול ולהתחיל את דרכם בחברה גדולה, כך או כך לא חשוב באיזה חברה תעדיפו לעבוד, הנדסה הוא מקצוע לחיים בעל יציבות ובטחון כלכלי.

קליק למשרות סטודנטים בהנדסה »

השארת תגובה