סטודנטיאלי – האתר שיעזור לסטודנט למצוא עבודה

לא פשוט להיות סטודנט. אחת מהבעיות הקשות של הסטודנט, היא כיצד להתפרנס. סטודנט, חייב לאתר משרה בתנאים נוחים וגמישים, אך שתביא משכורת מספיקה. איך סטודנט ימצא כיום עבודה כזו? אחד מהאתרים שמסייעים לסטודנטים למצוא עבודה, הוא האתר "סטודנטיאלי". באתר, יש לוח משרות, הכוללות גם משרות מהבית. בנוסף, אפשר גם להתחבר לאתר, ולפרסם משרות.

מציאת משרות לפי תחום לימוד

כאשר סטודנט מחפש משרה, הוא בדרך כלל, יחפש משרת סטודנט הקשורה לתחום שלו. בדרך כלל, משרות סטודנטים, הן דרך להתקדם הלאה במקום העבודה. למשל: סטודנט להנדסת מחשבים, יחפש משרת סטודנט בתחום שלו. סטודנט למדעי המדינה, יחפש משרת סטודנט בסקטור הציבורי. סטודנט הלומד קורס לימוד עיצוב גרפי, יחפש משרות סטודנט בגרפיקה. אתר "סטודנטיאלי", מאפשר לסטודנטים לחפש משרות לפי תחום הלימודים. בלשונית "משרות ע"פ תחום הלימוד", תוכלו למצוא משרות המתייחסות לתחום הלימוד הספציפי. 

רוצים שחברות השמה יעזרו לכם למצוא משרות?

בלוחות המודעות באתר, מופיעות מודעות של חברות השמה. מטרת המודעות, היא לפרסם את חברות ההשמה השונות. תוכלו באמצעות האתר להעלות קורות חיים ולשלוח באופן אוטומטי למשרות הרלוונטיות עבורכם.

מה היקף המשרה?

שאלה זו, הינה אחת מהשאלות החשובות ביותר לסטודנטים, בעת חיפש משרה. התשובה לשאלה זו, תקבע האם המשרה מתאימה לסטודנט. לכן, בצד ימין של כל מודעה בלוח, רשום את היקף המשרה. הרוב המוחלט של המשרות בלוח, הם משרות חלקיות, או משרות לפי שמות גמישות. בשורת החיפוש, ניתן לסמן בריבוע את היקף המשרה הרצוי. 

אילו עבודות מתאימות לסטודנטים?

אילו סוגים של עבודות מתאימות לסטודנט? העבודות, מתחלקות לפי תחומים. הנה מספר דוגמאות למשרות המתאימות לסטודנטים:

 

  • משרת סטודנט לעיצוב גרפי- בתי דפוס, עיתונים, הוצאות ספרים ומשרדי פרסום, וגופים ציבוריים, מעסיקים סטודנטים לעיצוב. הסטודנט, מבצע עבודות עיצוב קלות יותר, בהתאם לרמה והידע שלו. השכר שמקבל, הינו נמוך יותר. אך, פעמים רבות, נשאר הסטודנט לעבוד באותו מקום עבודה גם לאחר סיום הלימודים, ומתקדם בדרגות. 
  • נציגי שירות ומכירות- אמנם, פעמים רבות, סוג עבודה זה אינו תואם את הכשרת הסטודנט, אך הוא מאפשר עבודה זמנית קבועה שמכניסה יפה.
  • סייעות חינוכיות- למשרות אלו, יש תשלום טוב לשעה. מדובר על היקף שעות לא גדול מדי, המאפשר לסטודנט לשלב עבודה ולימודים. 

 

השארת תגובה