טיפים לסטודנטים שרוצים לשפר את האנגלית שלהם

אחד הכישורים החשובים ביותר כיום לכל סטודנט הוא לדעת אנגלית ברמה גבוהה.
כיום זה סטנדרט בהמון מקומות עבודה לדעת אנגלית ברמה גבוהה וככל שהאנגלית טובה יותר כל קל יותר להתקבל למקומות עבודה איכותיים וכן להתקדם במקומות עבודה.

לכן החלטנו לשתף איתכם – קהילת הסטודנטים של אתר סטודנטיאלי – מספר טיפים ופלטפורמה אחת שווה במיוחד לשיפור האנגלית בזמן קצר ובעלות מינימלית.

אז נתחיל בפלטפורמה – אפליקציית i-fal ללימוד אנגלית באמצעות שיחות באנגלית אונליין עם מורה פרטי אחד על אחד בזום

אפליקציית i-fal מאפשרת ללמוד אנגלית באמצעות שיחות באנגלית (שזה כבר קיים המון זמן וניתן למצוא את הפתרון הזה בהרבה בתי ספר ומרכזים ללימוד אנגלית בישראל) אבל אפליקציית ifal מבודלת ב-2 בידולים עיקריים:
1. המחיר – המחיר באפליקציית ifal ללימוד אנגלית אונליין הוא הכי זול בישראל – 15 ₪ לשיעורים של 25 דקות, אין התחייבות וניתן לעצור את המנוי בכל נקודת זמן- בנוסף ניתן לקיים שיעור ניסיון ללא עלות וללא התחייבות.
2. הפשטות והקלות – הכל מתבצע באפליקציה – החל מלשלב קביעת השיעור ועד לדוח שמתקבל בסוף השיעור – בין לבין הסטודנט מקבל תזכורת שעתיים ו-5 דקות לפני כל שיעור. באמצעות האפליקציה ניתן גם לבטל או לתזמן מחדש שיעורים שהוזמנו. האפליקציה ידידותית וקלה לשימוש.

בקיצור מי שעדיין לא הבין, אנו ממליצים בחום על אפליקציית I-FAL וזאת לאחר שקיבלנו עליה המלצות מעשרות סטודנטים וגם ניסינו אותה בעצמנו 🙂

ועכשיו – הבטחנו כמה טיפים נוספים – אז הנה כמה טיפים חינמיים לשיפור האנגלית

  • הורידו את אפליקציית מורפיקס והירשמו לקבלת התראה יומית על "המילה היומית" – כך באופן אוטומטי תקבלו התראה בכל יום (בשעה שתבחרו) עם מילה חדשה באנגלית. כל המילים שתבחרו יכנסו לאזור האישי שלכם ושם תוכלו ללמוד אותן באמצעות משחקים נחמדים. אני ממליץ כל יום להכניס מילה חדשה ולעשות משחק אחד של 10 מילים – כך תבטיחו שתלמדו בכל יום לפחות מילה אחת חדשה ולאחר שנה כבר תגדילו את אוצר המילים שלכם משמעותית, וכל זה "על הדרך" בלי שתרגישו בכך.
  • ספר קליל (בסגנון הארי פוטר) – 20 עמודים בשבוע.
  • כתבה על נושא שמעניין אתכם פעם ביומיים – ניתן למצוא המון כתבות באתרים בינלאומיים וגם בג'רוזלם פוסט.
  • לראות 2 הרצאות של טד בשבוע על נושאים שקרובים אליכם, לא להתרכז יותר מדי בכתוביות, להתחבר לדיבור של המרצה.
  • להתחיל לכתוב לחברים בוואטסאפ באנגלית מפעם לפעם ועל הדרך לבקש שיתקנו אתכם (אם הם יודעים אנגלית כמובן) ולאתגר את המשפטים ולא לכתובים משפטים שאנו שולטים בהם כמו "מה שלומך"?
  • כשאתם פוגשים מילה חדשה או משהו שלא מובן – לברר ולשאול מה פירוש המילה וכיצד להשתמש בה. נסו לדחוף אותה אחכ למשפטים שאתם יוצרים.