הצורך של סטודנטים למשפטים בשוק העבודה

הסטודנטים למשפטים במדינה מסוגלים לתרום רבות במשרות חלקיות בתחום המשפטים וכך לחסוך לגופים רבים את העלויות איתם החברות צריכות להתמודד בקבלת שירות של עורך דין. לא לכל אדם יש את היכולת והזמן לברר את הפרטים והזכויות המשפטיים הרצויות על מנת להתמודד המערכת המשפטית המסובכת והמבלבלת. המערכת דורשת כלים רבים וידע על מנת להתמודד עם האילוצים המשפטיים בצורה הטובה ביותר. הידע בעולם המשפטי הוא רב וקשה להשגה. כל שאלה שאין לה תשובה מהווה מכשול עבור רבים שאין להם את הדרך והזמן ולברר את מירב הפרטים.

סטודנט למשפטים

 

 

 

 

 

 

הסטודנטים למשפטים מאפשרים נתינת צומת לב רבה יותר והורדת העול על הגופים אשר לפעמים בעלי שאלות רבות, ללא ידע מספק, וללא הבנת הזכויות וההיבטים המשפטיים הרבים אליהם הם כל כך זקוקים. מענה ברמה ראשונית במקרים רבים חוסך לגופים זמן יקר בהתמודדות עם מקרים פשוטים שאין להם צורך בעירוב עורך דין.

העבודות מאפשרות לסטודנטים לקבל ידע רב על הפרקטיקה בעולם המשפטי ולרכוש ניסיון וביטחון מהעבודה בהליכים משפטיים קטנים ותביעות קטנות. נושאים כמו דואר זבל (ספאם) , מוצר פגום , מחלוקות וסכסוכים קטנים , לקוחות שמסרבים לשלם, תביעות כספיות קטנות ועוד יכולים להיות מטופלים על ידי סטודנטים עם מעט ניסיון ולקבל מענה.

איך סטודנטים למשפטים יכולים לעזור לארגונים וחברות?

חברות הייטק רבות במקרים רבים חשופות לתביעות משפטיות. החברות בוחרות לתת משרה חלקית לסטודנטים למשפטים על מנת להבין את הזכויות המשפטיות שלהם והאפשרויות העומדות בפניהם. באפשרות הסטודנט לפתור בעיות רבות מבלי לאלץ את החברה לשכור שירות יקר של עורך דין. הסטודנטים מסוגלים למנוע מבעוד מועד חשיפת החברה לתביעות, לתת מעקב אחר ביצוע החלטות על ידי גורמים שונים בחברה , הגשה ועריכת כתבי בית דין במסגרת תביעות קטנות , תיוק וארגון החומר המשפטי של החברה , עבודה ומתן שירות לגורמים מקצועיים בחברה, ריכוז מידע לרבות הפקת דוחות בהתאם להנחיות החברה ועזרה בדברים נוספים בהתאם לצרכי החברה.

סטודנטים למשפטים מתנדבים

 

מעל 80 אחוז מהסטודנטים למשפטים מוכנים לעשות התנדבות בעד פיצויים שאינם כספיים. בין אם ההתנדבות היא בתחום ונושא הלימודים שלהם ובין אם הפעילות תסייע להם ביצירת קשרים חברתיים יש סיבות רבות המביאות סטודנטים בתחום המשפטים להתנדבות. כתוצאה מכך למרות הביקוש הגבוהה של העבודה הסטודנטים מרבים לבחור בהתנדבות. מצב זה מאפשר לאוכלוסיות חלשות ליהנות משירות הסטודנטים שנותנים להם את הכלים להתמודד עם המערכת המשפטית ולקבל את ההחלטות הנכונות בהתאם למצב שלהם.

חשוב להזכיר שעורכי דין מנוסים מסוגלים לתת פתרון בנושאים מורכבים וקריטים אשר יכולים לקבוע את עתידו של המעסיק או מבקש השירות. תחום המשפטים מתחלק לתחומים רבים ולכן מומלץ לבחור עורך דין המתמחה בתחום מסוים על מנת לקבל את השירות הטוב ביותר. בנושאים רגישים המסוגלים להשפיע בצורה משמעותית על העתיד של מבקש השירות כמו גירושין מומלץ לפנות לעורכת דין גירושין מומחית בגירושין וכך לקבל את הייעוץ וקבלת ההחלטה הבטוחה יותר אשר לסטודנטים לא תמיד תהיה אפשרות להציע.