קורסים קצרים לסטודנטים שיספקו להם מקצוע צדדי בזמן הלימודים

סטודנטים המתחילים ללמוד לימודים אקדמים נרשמים ללימודים בכדי לקבל תעודת השכלה גבוהה לשם קבלה למקומות עבודה נחשקים.

במקרים רבים במהלך הלימודים הסטודנטים מתקשים למצוא עבודה שתוכל להכניס להם דיי כסף ושתשתלב באופן מוחלט עם דרישות וזמני הלימודים שלהם.

בנוסף, בחיפוש אחר משרת סטודנט לרוב הסטודנטים עוסקים בעבודות שלא קשורות לתחומי העניין שלהם או לתחום הלמידה שלהם והם עובדים בהן רק לשם קבלת כסף בזמן הלימודים בידיעה שמיד כשיסיימו את לימודיהם יעזבו אותה.

פעמים רבות סטודנטים לא מתחברים למקומות העבודה שמצאו להם לתקופת הלימודים. לשם כך, סטודנטים רבים בוחרים ללמוד קורסים קצרים במקביל ללימודי התארים שלהם בכדי להתמקצע בתחום ספציפי ולהתחיל לעבוד בו במקביל ללימודים האקדמיים, בכל זאת מדובר על תקופה של מספר שנים.

במצב כזה, סטודנטים המגלים עניין בתחום הלימוד החדש ישמחו לדעת כי בקרוב יוכלו להתפרנס ממנו.

ישנם קורסים רבים המוצעים לסטודנטים ולא רק, אשר יכולים להוות מקצוע של ממש במהלך הלימודים (ולעיתים רבות גם אחריהם).

כאשר בוחרים קורס שמטרתו היא מקצוע צדדי במהלך הלימודים חשוב לשים דגש על כך שהקורס יהיה כמה שיותר קצר, כך תוכלו להתחיל לעבוד כמה שיותר מהר .
בנוסף, כדאי לקחת קורס שעונה על תחומי העניין שלכם ותרצו לעבוד בתחום הזה לאחר מכן- גם אם מדובר בעבודה זמנית לשנה /שנתיים.

חשוב לציין כי לאחר כל קורס סוג העבודה יהיה אחר- חלק יעבדו מהבית כעצמאיים, חלק בחברות ולכן חשוב להחליט מראש מה הציפייה שלכם מהעבודה העתידית בעקבות הקורס שתבחרו ללמוד.

מגוון הקורסים המוצעים בשוק הוא רחב מאוד, דוגמאות לקורסים פוטנציאלים- סטודנטים רבים בוחרים לקחת קורס בישול ואפייה ולאחריו מוכרים את התוצרים מהבית, אחרים בוחרים להירשם לקורס צילום למתחילים ואז עובדים כצלמים לפרויקטים מסוימים- באופן פרטי או בחברה. לסטודנטים בעלי רצון לבצע עבודה "עם הידיים", ניתן להרשם לקורסי עיצוב שונים כמו עיצוב תכשיטים וגם אותם למכור באופן עצמאי וכן ניתן להרשם לקורסים כמו הדרכות מסוגים שונים כמו הדרכות טיולים וכו' שבדרך כלל מובילים לעבודה שכירה בתחום.

כמובן שבמידה ותגלו כי אתם מתעניינים בקורס שבחרתם ובעבודה בו ותבחרו לעסוק בתחומים אלה בעתיד (גם אם כמקצוע צדדי) תוכלו להירשם לקורסי המשך נוספים ולהתמקצע טוב יותר בתחום.

במידה ונרשמתם לקורס שחשבתם שתוכלו ליצור ממנו מקצוע זמני ולא התחברתם אליו אל תרגישו מתוסכלים, למדתם עוד משהו והשכלתם, קורסי העשרה יכולים להיות כיפים כקורסים בלבד ללא תעסוקה בתחום לאחר מכן, לכן בכל מקרה של הרשמה לקורס כדאי להרשם לקורס שהחיבור אליו מצידכם יהיה מקסימלי בין אם תצאו ממנו לעבודה בתחום ובין אם לא.

השארת תגובה